onsdag 14 april 2010

Kom inte och tro du är något!

Som jag skrev för ett tag sen så blev jag ledare för guildet när förra ledaren bara stack. Inte nog med att han lämna oss utan att säga något. Eller han hade berättat det för sina AFK vänner som är med i guildet och de flesta följde med han.
Tydligen så var det andra guildet inte så där bra som han trodde och var beredd på att offra oss för. Igår såg jag han än en gång skriva i guildchatten och såg att någon hade inviteat han som member. Det rätta jag snabbt till så han blev trial. Blev lite irriterad att han skulle komma in i guildet och låtsas att allt var som innan. Visst kan han få komma med oss igen men han ska inte tro att han får en plats i vår raid grupp igen och vi ska kicka någon annan från den.
Började köra på att han hade dödat Blood Prince Council och Blood-Queen Lana'thel så han kunde ju följa med på kvällens raid och visa hur vi skulle göra. Yeah right! jag förklara vänligt (hoppas jag) och bestämt att det nog kommer dröja innan han får raida med denna gruppen igen då vi går efter rangordning/skills när vi bjuder in folk. Visst han har kanske skills och gear men som trial kommer han ändå långt ner. Irriterad? jag? Ja som fan. Spelare som tror dom är något mer än alla andra har jag inget övers för. Speciellt inte sådan som en gång lämnat guildet och dragit med sig folk så vi inte visste om vi skulle kunna fortsätta raida. Men det kunde vi och med facit i hand har vi även gjort snabbare progression i ICC sen han sluta och hans AFK vän tog över att vara raid leader.
Men men vem vet snart sitter vi kanske med 2 stycken 10 manna raider i guildet och då är ju steget inte långt bort att börja kunna köra 25 manna :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar