onsdag 14 april 2010

Mount Hyjal: In Defense of Nordrassil

Idag postade Blizzard lite info om en kommande helt nytt område för level 78-82 som kommer att komma i Cataclysm. Ett område som kommer att att innehålla allt och lite till om man ska tro Blizzard:
This all-new level 78-82 zone will feature multiple quest hubs, phased terrain and quest lines, portals to micro-zones within the Firelands, an all-new raid dungeon, and much more.
Jag måste ju erkänna att jag var mycket skeptiskt till Cataclysm när det börja komma ut att det skulle bli stora ändringar i hela spelsystemet och så vidare. Men jag har börjat svänga lite där och tror att det kommer bli ganska bra i slutändan ändå. Visst jag är fortfarande rädd att det kommer bli lite för lätt och simpelt. Dock gillar jag att det kommer att bli lite lättare att direkt se på ett loot om det är bättre än det man har på sig. Fast samtidigt, ska det vara för enkelt? Själv tycker jag det är rätt kul att sitta och fundera lite på vad och hur man ska klä sig för att det ska vara så bra som möjligt.

Men lite mer information om det kommande området finns här:
http://www.wow-europe.com/cataclysm/features/hyjal.html

0 kommentarer:

Skicka en kommentar