måndag 26 april 2010

Avslöjad

Jag avslöjade mig själv precis då jag insåg att jag inte bytt mina glyphs sist jag bytte från arms till fury. Där ser man hur mycket tid jag lagt ner på min OS tidigare. Fick logga in snabbt och fixa detta direkt så jag inte glömde bort det igen. Detta bör ju göra lite med min DPS (hoppas jag).
Ska bli kul att köra nått ikväll och se om jag kommer över 3500 eller vad jag haft tidigare. Man får ju hoppas att lite nya gear och rätt glyphs bör göra lite.
Igår kom jag även på att jag bara hade ett gem som passa i blå slot, så mitt meta gem var inte aktivt. Haha.

Och ja jag har mer koll på min tank spec :)

Men ger inte detta något på min DPS så kommer jag inte att göra mer med den, för då är det bara så att jag inte kan spela som DPS utan ska stå och få en massa stryk, inte ge.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar