måndag 26 april 2010

Börjat lägga lite emblem och guld på min OS

Tidigare har jag inte brytt mig om min OS som är fury något nämnvärt. Fast nu har jag kommit i ett läge där det börjar bli svårt att få bättre MS gear så då tycker jag att jag lika bra kan satsa på min OS lite.
För ett tag sen köpte jag [Ymirjar Lord's Shoulderplates], mest för att få 2 set bonusen och igår köpte jag mats och fick ett par [Hellfrozen Bonegrinders] craftade till mig. Min tanke var att sälja dessa med lite vinst. Och jag hitta en i trade som sa sig vilja ha dom men idag när jag logga hade han skickat tillbaka dom så jag sket i vilket och equipa dessa. Så nu när jag lagt 4500 guld eller vad de kosta är det väl lika bra att fortsätta geara upp min OS lite så jag kan köra lite raider som DPS med.
Nästa köp för frost emblem blir nog [Might of the Ocean Serpent] och jag är lite sugen på att köpa mig [Wodin's Lucky Necklace] men då Lady Deathwhisper droppar [Ahn'kahar Onyx Neckguard] i 25 manna versionen så vet jag inte om den är värd 6000 guld. Jag kanske får börjar köra ICC25 som DPS lite. Puggarna brukar bara ta mer än de 4 första bossarna på Vashj-servern, och av dessa behöver jag inga tank-drops mer än armor tokens, men de kan jag ju rolla på även som OS.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar