torsdag 8 april 2010

Dessa ljuvliga puggar

Igår var inte sambon eller sonen hemma så jag tänkte passa på att köra ICC 25. Först kommer jag in i en grupp som säger att det kommer ta lite tid för att han väljer bara ut bra spelare. Fine, tänkte jag, när vi väl kommer igång kommer det gå snabbt o smidigt. Men det drog ut på tiden och jag stack och köra de 2 mountbossarna i Zul Gurub. Ingen mount droppades.
När jag var klar med dessa så var fortfarande inte gruppen full så jag tänkte att jag sticker och testar att köra mountbossen i Karazhan ensam för första gången.
Väl där glömde jag rensa alla hästar innan han så de kom och joina fighten vilket ledde till att jag dog. In igen och rensa de 4 sista jag hade missat och sen på bossen. Denna gången fick jag ner han utan några större problem, men ingen mount droppades.
Raiden upplöses då det var WG och alla ville dit. Stack till WG och förlorade den fighten.

Innan jag försökte hitta en ICC 25 så hade jag kört en random heroic och weekly raid, så nu har jag gjort det mesta jag brukar göra förutom att raida med guildet.

Senare på dagen vann vi WG och jag körde båda VoA, fick ett par PvP byxor droppade i 25 manna versionen. Dessa sålde jag till den andra warriorn som var där inne eftersom han verka köra en hel del PvP och jag gillar det inte alls. Så han fick dom för ynka 2000 guld.

Senare på kvällen hitta jag ännu en ICC 25 som bestod till 50% av folk från det guildet vi tänkte merga med tidigare, så det lät ju bra.
Efter 1 wipe på trash och 2 på första bossen så gav jag faktiskt upp det hela då många lämna, mycket QQ och svammel och ingen focus. Med facit i hand är jag glad att vi inte slog ihop oss med dessa. För det var den sämsta av de 9 ICC 25 manna puggar jag varit med om.

Ännu senare kom det upp ännu en ny ICC 25 med en bra guild som har en del vettiga folk, så det skulle bli en bra runda. Men då var jag så trött på ICC 25 och puggar. Plus att klockan börja bli mycket så jag sket i det.

Som vanligt, när jag är själv hemma och tänker köra ICC 25 så hittar jag aldrig någon vettig grupp. Men men jag fick gjort en del annat igår som numera ingår i "vecko rutinen", så det känns ju skönt att ha det avklarat.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar