tisdag 13 april 2010

Köp rätt stenar

Idag när många kör random heroic varje dag för att få 2x[Emblem of Frost] så får man även en hel del [Emblem of Triumph] som man inte har någon som helst nytta av, eller? Självklart har man det och många vet ju redan att man kan köpa stenar genom att omvandla de till [Emblem of Heroism].
Men jag misstänker att det är många som köpt dessa som kostar 20 emblem styck? Det gjorde jag med, tills för några dagar sen. Efter att ha funderat lite på det där med AH priset på de olika stenarna så loggade jag min bankalt för att se hur det låg till.
Mycket riktigt hade jag rätt! (Nu gäller detta kanske inte alla servrar men kan vara värt att kolla upp).
De som kostade 20 emblem gick för samma pris (i vissa fall till och med lägre) som de som kostar 20 emblem. Så nu kollar jag alltid priserna på AH innan jag sticker och köper stenar för mina emblem. Oftast kan jag köpa de billiga för emblem och lägga upp de på AH och köpa de som kostar 20 emblem där istället. Med andra ord, jag får 2 stenar till priset av ett. Ja eller en sten och 120-190 guld beroende på hur det ser ut på AH just den dagen.

Kan vara värt att ha koll på!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar