fredag 30 april 2010

Omstart på ICC 10

Efter att några gånger försökt att få ner Sindragosa beslutade vi att börja om från början och köra alla andra bossar först så att vi äntligen fick döda nått och få upp lite pepp i gruppen. Vi lyckades, genom att få ner 9 bossar igår på 2 1/2 timme så är vi mer än nöjda, trots att vi wipea en del.
Men för att vara vårt guild så är jag mer än nöjd med resultatet då vi i snitt spenderade 16 minuter per boss (och trash mellan bossrna).
Vi fick ner The Lower Spire, The Plagueworks och The Crimson Hall och äntligen fick jag ett nytt gear [Unidentifiable Organ] så nu hoppas jag att vi får ner Lich King snart för nu behöver jag bara ett enda drop i 10 manna innan heroics. Faktum är att det är skölden, [Neverending Winter], från Gunship Battle och det lär väl vara den första bossen man får ner i heroic mode så hellre får ner Lich King så jag kan få heroic versionen av den skölden, [Neverending Winter].

Fick även frostemblem så jag kunde köpa mig [Might of the Ocean Serpent].

0 kommentarer:

Skicka en kommentar