onsdag 28 april 2010

Börjar bli lite enformigt

I jakten på frostemblem har det blivit en hel del random heroics, men så random tycker jag inte de är. 114 gånger har jag dödat sista bossen i Drak'Tharon Keep. på andra plats ligger Utgarde Keep med 43 kills. Det börjar bli lite tjatigt att springa i DTK, och sen jag bestämde mig för att börja geara upp min OS så försöker jag hinna med att köra en random om dagen för mina två frostemblem. Men snälla Blizzard, heter det random så gör den mer random än vad den är idag.

2 kommentarer:

Steph sa...

Det är hemskt när man bara får samma hela tiden, önskar dock att jag kunde få Oculus varje gång, så att jag kan få draken!

Qonos sa...

haha ja den är en av de värsta men jag hoppar i alla fall inte ur den längre om den skulle komma i hopp om att få draken. men bara kört den 6 gånger i heroic hehe

Skicka en kommentar